Geoblog.pl    fini    Podróże    KRYMskie wakacje    Coraz bliżej wyjazdu

Coraz bliżej wyjazdu

Polska, Kraków

Dziś ostatni dzień w pracy przed urlopem!!! Jutro rozpoczynamy (ja i żona Ania) 2 tygodniową wakacyjną przygodę z "Sonetami krymskimi" :)
Plan wyjazdu:
Jutro udajemy się do Lwowa, stamtąd do Odessy. Z Odessy jedziemy pociągiem na Krym, gdzie zamierzamy zobaczyć:
- Simferopol
- Sudak
- Nowy Swiat
- Koktelbel
- .... cos na pewno sie jeszcze znajdzie.. :)
Generalnie, plan napiety - ale mamy miec tez czas na leniuchowanie na plazy i kapiele w morzu !! :)

Jeszcze krotka zmianka o biletach. Dzieki pomocy znajomym, przebywającym na Ukrainie, dostaliśmy bilety (o które ponoć bardzo trudno w sezonie) na następujące połączenia (wszystkie w klasie "plackarta"):
- Lwow - Odessa
- Simferopol - Lwow
te dwa bilety dla 2 osob - to koszt ... 160 pln :)))

Polaczenie Odessa - Simferopol - 65 pln/2 os. :)))
Czyli generalnie przejazd wychodzi baardzo tanio..., no ale coz.. kilka, kilkanascie godzin sie jedzie... (co tez zaliczamy do "atrakcji turystycznej").
Reszta kosztow bedzie podliczana na biezaco podczas wyjazdu..

Dziś udajemy się samochodem z Kr do Rzeszowa (tam nocleg), a jutro rano jedziemy pociągiem na "Wschód" ! :)